Transportas
10 16. Karmėlavoje – eismo pokyčiai
Nuo lapkričio 1 dienos bus uždraustas sunkiasvorio transporto eismas Karmėlavos Alyvų gatve. Į Teritorinės muitinės sandėlius vilkikai važiuos greta Pievų gatvės nutiesta specialia įvaža.
„Alyvų gatvės gyventojų kančios pagaliau turėtų baigtis“,- kalbėjo Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Povilaitis. Šiandien, kartu su Karmėlavos seniūnu Šarūnu Šukevičiumi, jis apžiūrinėjo baigiamuosius darbus ir tarėsi, kur reikėtų pastatyti sunkiasvorį transportą draudžiančius kelio ženklus.
Kauno rajono vadovai, sulaukę gyventojų skundų, sprendimą nutiesti įvažą į muitinės sandėlius priėmė šių metų liepą.
Įgyvendinti projektą geranoriškai padėjo Tarptautinio Kauno oro uosto vadovas Jonas Gurskas, Seimo narys Antanas Nesteckis, o Susisiekimo ministerija skyrė finansavimą - 750 tūkst. litų.
Darbus vykdančios „Kauno tiltų“ bendrovės darbuotojai šiandien baigė formuoti kelio sankasą ir sujungė pagalbinį kelią su Oro uosto gatve. Netrukus prasidės asfaltavimo darbai.
Statybininkai tikino, kad įvaža būtų galima naudotis jau kitą savaitę, tačiau reikia įrengti kelkraščius, sutvarkyti aplinką, todėl pabaigtuvės nukeltos į lapkričio 1 dieną.
Alyvų gatvės gyventojai daug metų skundėsi, kad gyvenimas šalia muitinės sandėlių tapo nepakeliamas. Vilkikai siaura Alyvų gatvele važiuoja visą parą. Žmonės kenčia nuo smogo, dulkių, vibracijos, čia nesaugu.
Dar prieš gerą dešimtmetį buvo kalbama apie Karmėlavos aplinkkelio tiesimą, tačiau keitėsi valdžios, o aplinkkelio projektas buvo atidėtas, teisinantis esą trūksta lėšų.
Problemos sprendimas nedovanotinai užsitęsė, todėl Kauno rajono meras Valerijus Makūnas sukvietė įvairių žinybų atstovus. Apsvarsčius keletą variantų, buvo priimtas sprendimas, kurį pavyko įgyvendinti per keletą mėnesių.
Ateityje Pievų gatvę ir įvažą į muitinę ketinama atskirti akustine sienele.