Transportas
07 29. Paskutinis sostinės vakarinio aplinkkelio etapas bus baigtas 2016-aisiais
Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė vakarinio aplinkkelio III etapo įgyvendinimui. Paskutinįjį etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje, tikimasi, kad darbus pavyks užbaigti 2016 metais.
Viešąjį projekto konkursą planuojama skelbti šių metų rudenį. Šio projekto finansavimą taip pat patvirtino Vyriausybės Transporto tranzito komitetas, vadovaujamas Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus. Jam skirti reikalingi 364,35 mln. litų.
Vykdant vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 "Vilniaus - Panevėžys" (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija - 19,64 km elektros perdavimo linijų. Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80 proc., likusios lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.
Vakarinis aplinkkelis sostinėje pradėtas tiesti 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų Ukmergės plento link. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis bei nutiestas aplinkkelio ruožas nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės gatvės. Šiuo metu užbaigtas ir II statybų etapas.
Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale.
Vakariniu aplinkkeliu šiuo metu kiekvieną parą pravažiuoja 58 tūkstančiai automobilių.