VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D.

Transportas

02 28. Kaunas ketina jungtis prie Vyriausybės steigiamo maršrutų plėtros fondo

Lietuvoje kuriama speciali skrydžių skatinimo schema. Jos tikslas - skatinti pradėti naujus ar finansiškai rizikingus, tačiau Lietuvai svarbius oro transporto maršrutus. Žadama suteikti aviakompanijoms paskatas pradėti naujus tiesioginius skrydžio reisus į arba iš Lietuvos oro uostų, pasidalinant naujo maršruto rizika.
Per artimiausią pusmetį bus parengtas Vyriausybės steigiamo Maršrutų plėtros fondo veiklos planas, taip pat bus patvirtinti veiklos ir krypčių prioritetai. Anot susisiekimo viceministro Arijando Šliupo, tikimasi pritraukti partnerių - verslo asociacijų, savivaldos institucijų, turizmo pramonės atstovų ir kitų, suinteresuotų dalyvauti šio fondo veikloje ir nuo 2015 m. pasirengusių prisidėti finansiškai prie šio fondo plėtros.
Kauno miestas ketina prisijungti prie šio fondo veiklos.
"Tačiau būtina išspręsti turizmo infrastruktūros mokesčio klausimą. Mūsų nuomone, pačios šalies savivaldybių tarybos turėtų apsispręsti dėl vadinamojo "pagalvės" mokesčio, kuris plačiai taikomas Europoje. Šis mokestis skatintų turizmą, o gautos lėšos būtų naudojamos Kauno oro uosto plėtrai", - pabrėžė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Skaičiuojama, kad vieša ir privačia partneryste finansuojamą fondą galėtų sudaryti iki 10 mln. litų per metus. Šia suma planuojama padengti tam tikrą naujų svarbių maršrutų rinkodaros ir reklamos išlaidų dalį. Tikimasi, jog derybos su skrydžių bendrovėmis galėtų prasidėti jau kitų metų pradžioje.
"Pagrindinis steigiamo fondo tikslas - pritraukti ir išlaikyti skrydžius į tam tikrus oro uostus. Kuo daugiau skrydžių, tuo daugiau miestas laimi, - klesti turizmas, vystosi miesto infrastruktūra. Iki vasaros pradžios planuojame išspręsti techninius klausimus bei turėti konkretų fondo modelį, kurį galėtume aptarti tiek su savivaldybėmis, tiek su privačiu sektoriumi.
Tikimės, kad padedant šiam fondui iki 2020 metų bus atidaryta 30 naujų maršrutų, o maždaug 15-oje jau esamų maršrutų skrydžių intensyvumas ženkliai padidėtų", - sakė susisiekimo ministro pavaduotojas, buvęs Kauno oro uosto vadovas A. Šliupas.

Atgal