VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D.

Švietimas ir mokslas

01.22. A.Monkevičius susitiks su švietimo profesinėmis sąjungomis

Šiandien švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius atskirai susitiks su Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininku Andriumi Navicku, Lietuvos mokytojų, švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininku Ramūnu Znutu ir Lietuvos profesinės sąjungos „Sandrauga“ pirmininku Kęstučiu Jukniu.

Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas A. Navickas iš naujojo ministro tikisi konstruktyvaus bendradarbiavimo. „Liko daug neišspręstų dalykų. Po mūsų streikų norime išgirsti ministro poziciją dėl mūsų reikalavimų ir galimybę kartu siekti tų pačių dalykų, kurie įgyvendintų pokyčius švietimo sistemoje“ - sakė A. Navickas.

Pasak jo, pedagogų profesinių sąjungų atstovai ministrui pakartos anksčiau išsakytą reikalavimą didinti mokytojų valandinį įkainį, mažinti mokinių skaičių klasėse, peržiūrėti etatinio apmokėjimo struktūrą. Taip pat esą bus tariamasi ir dėl sąlygų gerinimo ikimokyklinio ugdymo darbuotojams: „Sieksime, kad būtų padidintas valandinis įkainis, sumažintas vaikų skaičius grupėse“.

Praėjusią savaitę paskirtas naujasis švietimo, mokslo ir sporto ministras A. Monkevičius tvirtino pirmiausia sieksiąs sukurti ramesnį socialinį klimatą švietimo bendruomenėje ir nedelsiant pradės dialogą su suinteresuotomis šalimis dėl to, kaip įgyvendinti pokyčius, kurie reikalingi.

Ketvirtadienį numatyti A. Monkevičiaus susitikimai su Švietimo ir mokslo profesinės sąjungos „Solidarumas“ pirmininke Ramute Minkevičiene ir Lietuvos švietimo profesinės sąjungos pirmininku Audriumi Jurgelevičiumi.

Ministerija pranešė, kad visi susitikimai suplanuoti, atsižvelgiant į ministro darbotvarkę ir profesinių sąjungų vadovų galimybes atvykti į Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją. 

Taip pat profesinių sąjungų atstovai yra pakviesti dalyvauti penktadienį ministerijoje vyksiančioje diskusijoje apie bendrojo ugdymo turinį, jo kaitos perspektyvas „Bendrojo ugdymo turinys: kokio reikia švietimo bendruomenei?“.

 

Atgal