AKTUALIJOS
2024.10.06.Nuo spalio 1 d. – tik bendrasis „Sodros“ informacijos numeris, kuris papildomai nekainuoja
Telefonu +370 5 250 0883 teikiama informacija apie visas „Sodros“ paslaugas, o informacijos centro specialistai per metus atsako į milijoną skambučių.
„Sodros“ informacijos numeriu gyventojai gali konsultuotis pensijų, išmokų, įmokų klausimais, iš anksto registruotis vizitui klientų priimamuosiuose ar palikti konfidencialumo pranešimus.
Norint gauti asmeninę informaciją telefonu +370 5 250 0883, reikalingas Kliento identifikavimo kodas – KID. Tai unikalus kodas, kurį padiktavus konsultantai suteikia informaciją apie kliento asmens duomenis ir gali pakomentuoti jo konkrečią situaciją.
KID kodą galima gauti dviem būdais: prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba apsilankius bet kuriame „Sodros“ skyriuje su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Nepatvirtinus savo tapatybės, „Sodros“ informacijos telefonu teikiamos tik bendro pobūdžio konsultacijos.
Kasdien gyventojai paskambina į „Sodros“ informacijos centrą apie 5 tūkstančius kartų. 2023 metais iš viso aptarnauta beveik milijonas skambučių, o iki šių metų rugpjūčio – beveik 800 tūkstančių skambučių.
Savo klausimus „Sodrai“ galima užduoti ir kitais informaciniais kanalais.
Prisijungus prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui, galima inicijuoti pokalbį internetu su konsultantu. Bendraujant šiuo saugiu kanalu, konsultantai gali teikti asmeninę informaciją. Realaus laiko pokalbiai vykdomi darbo valandomis.
Prisijungus prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros, galima taip pat pateikti paklausimą. Atsakydami į jį, konsultantai gali teikti asmeninę informaciją. Atsakymas pateikiamas vėliausiai per 20 darbo dienų.
Gyventojai gali taip pat parašyti „Sodrai“ elektroniniu paštu [email protected]. Jei elektroniniu paštu pateiktas prašymas yra pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, žmogui yra teikiama asmeninė informacija. Kitu atveju teikiama tik bendro pobūdžio informacija.
Atgal