VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

Švietimas ir mokslas

08 31. Lietuvių IT specialistai sėmėsi patirties Švedijoje

Petras Kazakevičius

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas (KMTP) tęsia tradicijas ir atveria vis platesnes  verslo misijų galimybes. Parkas pakvietė tris mūsų šalies IT įmones susipažinti su pokyčiais šiuolaikinėje media industrijoje ir dalyvauti Švedijoje surengtoje pasaulinėje konferencijoje, kurią surengė Pietų Švedijos media įmonių klasteris („Media evolution“) .

„Modernėjant šiuolaikinėms technologijoms, kinta ir media industrijos. Ypač auga ir vystosi socialinės media sprendimai – būtent šiam aspektui ir skirtas išskirtinis dėmesys rugpjūčio pabaigoje vykusioje pasaulinėje konferencijoje. Socialinė media, įsitvirtinusi internetinėje erdvėje, tampa pagrindiniu įrankiu vystant verslą, todėl modernūs IT sprendimai tampa itin svarbūs norint pasiekti kuo platesnę auditoriją. Pastaruoju metu ypač didelis dėmesys pasaulyje skiriamas žmogiškiems poreikiams išanalizuoti ir juos patenkinti – tai vienas pagrindinių konferencijos akcentų. Mūsų IT specialistams tai buvo neįkainojama patirtis“ , - pasakojo KMTP  vadovė Roma Stubrienė.

Malmėje vykusioje konferencijoje, kurioje dalyvavo bemaž tūkstantis dalyvių, patirties sėmėsi trys mūsų šalies IT įmonės: renginyje dalyvavo programuotojas Remigijus Baužys, Raimondas Nausėda (UAB „Emotion“) , Mindaugas Ročys (UAB "IT - Alėja"). Reginys vyko 27 skirtinguose sektoriuose, pranešimus konferencijoje skaitė IT ekspertai, socialinės media žinovai, išradėjai, dizaineriai, investuotojai, programuotojai, sociologai, psichiatrai, aukščiausio lygio projektų vadovai, telekomunikacijų įmonių atstovai ne tik iš Europos šalių, bet ir JAV, Artimųjų Rytų, Kinijos, Pietų Korėjos, Afrikos. Patirtimi dalijosi tokių kompanijų kaip „Google“, „Sony Ericsson“ , „Spotify“, „E Ink“, „Cisco“ atstovai.

„Šio renginio esmė - papasakoti media industrijos atstovams apie pačias naujausias tendencijas pasaulyje ir įkvėpti dalyvius kurti naujus, nusistovėjusias normas griaunančius, arba iki šiol neegzistavusius sprendimus. Man tai buvo galimybė pasiklausyti puikių, į ateitį orientuotų pranešimų, pabendrauti su interneto ir media industrijų žmonėmis. Idėjų ir minčių užteks visiems metams“ , - įspūdžiais dalijosi UAB „Emotion“ vadovas Raimondas Nausėda.

Jam antrino ir konferencijoje dalyvavęs klaipėdietis Mindaugas Ročys, vadovaujantis  UAB „IT - Alėja“. Pasak IT specialisto, viešnagė Švedijoje ypač pravertė užmezgant naudingus kontaktus.

„Parsivežėme gausybę minčių, idėjų, kaip įtraukti naujus kuriamus produktus į pasaulinio masto prekybą, kaip puoselėti ir stiprinti bendradarbiavimo ryšius, skatinti verslumą. Belieka pasinaudoti šiomis žiniomis, visa tai pasverti ir įgyvendinti šias inovatyvias idėjas. Tai buvo puiki galimybė susipažinti su naujausiomis žiniasklaidos tendencijomis ir kartu su ekspertai panagrinėti, kaip naudojant tikslingus verslo įrankius gauti iš to apčiuopiamą naudą“ – pasakojo M. Ročys.

KMTP suorganizuotas vizitas pasaulinėje konferencijoje – viena iš projekto „Klasterizacijos procesų skatinimas Baltijos jūros regione „(„EcoBSR“) dalių. Dar šiais metais KMTP ketina surengti verslo misiją Suomijoje – ji bus skirta jūrinio sektoriaus atstovams. Projektas finansuojamas Šiaurės Europos Ministrų tarybos verslo mobilumo programos.

Atgal