AKTUALIJOS
2024.09.04.Ž.Pinskuvienė: G.Nausėdos vertinimą gerbiu, tačiau savo pozicijos nekeisiu - įtraukiojo ugdymo projektas turi daugybę neišspręstų trūkumų
Živilė Pinskuvienė
Širvintų rajono merė
Gerbiu jo Ekscelenciją Prezidentą Gitaną Nausėdą, girdžiu ir suprantu jo vakar viešai išsakytą poziciją ir vertinimą, džiaugiuosi, kad, kaip ir minėjo Prezidentas, jau artimiausiu metu turėsime galimybę tiesiogiai su juo aptarti situaciją, problemas ir iššūkius, su kuriais susiduria mokyklos, įgyvendindamos įtraukiojo ugdymo projektą. Esu pasiruošusi Prezidentui tiesiogiai pristatyti ir informuoti apie sprendimus ir priemones, kurių ėmėmės Širvintose siekdami maksimaliai efektyviai įgyvendinti įtraukiojo ugdymo programą, tuo pačiu užtikrindami sklandų visų mokinių ugdymo procesą.
Apgailestauju, kad šis konservatorių Vyriausybės sukonstruotas projektas eilinį kartą supriešino ir suskaldė visuomenę.
Mūsų sprendimas dėl įtraukiojo ugdymo Širvintose sulaukė visiškai nepagrįstos ir nepelnytos kritikos todėl, kad žiniasklaidoje buvo nušviestas labai tendencingai.
Širvintose įtraukiojo ugdymo projektas ir toliau bus vykdomas taip, kaip esame suderinę su rajono švietimo įstaigų vadovais – tai yra – specialiųjų poreikių vaikai, kurių elgesys, agresija pamokų metu kelia grėsmę kitų mokinių saugumui ir trikdo mokymosi procesą – kai kurių pamokų metų bus ugdomi specialiai jiems įrengtose atskirose erdvėse, prižiūrimi specialiai tam pasirengusių specialistų.
Mokykla ir ten dirbantys specialistai kiekvieną atvejį vertins ir analizuos individualiai.
Vaikai, kurie turi specialiųjų poreikių, ar fizinę negalią, tačiau jų elgesys pamokų metu nekelia grėsmės kitų mokinių ar mokytojų saugumui, netrikdo visos klasės mokymosi proceso - jie bus ugdomi kartu su visais mokiniais.
Mes Širvintose savo sprendimu kaip tik ir dedame visas pastangas, kad šio konservatorių Vyriausybės skubotai sukonstruoto ir prieš rinkimus paleisto projekto sukeltos problemos ir iššūkiai būtų išspręsti geriausiu įmanomu būdu užtikrinant ir atliepiant visų pusių - tiek specialiųjų poreikių turinčių vaikų, tiek likusių mokinių lūkesčius ir poreikius dėl ugdymo.
Džiaugiuosi, kad Širvintų rajone fizinę negalią turintys ne tik moksleiviai yra pilnai integravęsi mokyklose, bet turime ir puikių pavyzdžių, kuomet mokykloje dirba fizinę negalią turintys mokytojai.
Atgal